top of page

100 רגעים חיוניים של שינוי - פרויקט עיצוב

"The best time to plant a tree is twenty years ago. The second best time is right now." Chinese proverb

הכל התחיל בתסכול וגעגוע לאווירה נקיה והרמונית. זו חסרה לי במרחב העבודה שלי.

נראה היה לי שהגיע הזמן לבצע שינוי מהותי לא בסדר הדברים דווקא אלא באווירה, שתהיה שקטה יותר ושלווה.

מדי פעם אני נתקלת בבתים המאופיינים על ידי ביטחון עיצובי, "שפה" שמאחדת הכל, צבעים שמתמזגים זה בזה, חומרים רכים. אלה מפעימים אותי.

יש גם גאונים של עיצוב הבית, בעיני לפחות, אליהם לא אוכל להשתוות אבל מהם אוכל לקבל השראה.

אף פעם לא מאוחר מדי.

אין לי ספק שאוכל להפתיע את עצמי במשהו חדש.

איך?

בהדרגה.

קודם כל והחשוב מכל, להגביר את רף הציפיות שלי מעצמי.

לאפשר לעצמי להציץ לדמיון שלי.

לא לשכוח לחקור את הנושא. לקרוא בלגימות קטנות תוך כדי עשייה, מהם עקרונות העיצוב.

והעיקר -להיות אני. הכי אותנטית שאפשר.

Miri Agassi - One step at a time/ Home design

בדקתי ביני לבין עצמי שאין בי חשש להיפרד משולחן מבולגן. אומרים שאנשים בעלי שולחן עבודה עמוס מביעים רעיונות יצירתיים יותר מאשר אלה היושבים באופן קבוע ליד שולחן מסודר.

אז אומרים.. הדבר האחרון שמדאיג אותי הוא מה אומרים.

כן, ללא ספק, אני מוכנה להיפרד משולחן עמוס.

התנתקתי משאלות של עצמי, תהיות, חוסר ביטחון, גישה שלילית כלפי עצמי, והחלטתי, פשוט כך, לעסוק בדבר עצמו. והפעם לא בדרך שכלתנית או שגרתית כפי שהייתי רגילה עד עכשיו, אלא בדרך הפוכה, הפעם השיטה היא "ללכת על ביצים"..

לפרויקט נתתי שם:

רגעים חיוניים של שינוי.

100 ימים מצולמים ומתועדים.

שלושת הכללים של הפרויקט

1. כל יום אני נוגעת באופן מדוקדק בפינה קטנה אחת בבית, בלבד.

2. הפרויקט מלווה בצילום יומי, הרלוונטי לפינה שסודרה. העדפה אישית שלי לצילום מבוים..

3. מדובר אך ורק במשחק והנאה. אושר והתלהבות כמו גם אומץ לגבי מה עוד יכול להיעשות, מתקבלים בברכה!!

Miri Agassi - One step at a time/ Home design

Miri Agassi - One step at a time/ Home design

אתם מוזמנים להצטרף אלי.

כל פרויקט שתראו לנכון לבצע משך 100 ימים כ'רגעים חיוניים של שינוי' יתקבל בברכה.

את הפרויקטים שלכם אציין ואספר עליהם בבלוג שלי לאחר סיומם.

אז מהרו וצרו קשר

או פשוט הצטרפו אלי לאינסטגראם.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
FEATURED POSTS
INSTAGRAM
ARCHIVE
bottom of page