top of page

"יש אלוהים"!

לפעמים אני מוצאת את עצמי קופצת ואומרת "יש אלוהים"! באושר אינסופי.





זה קרה לי אתמול.

אמנם ימי קורונה, ימי טרלול, ימים בהם יותר מדי אנשים בעמדות כח ומנעמי שלטון אליהם נקלעו כמעט באקראי, נוהגים באופן הנמוך ביותר האפשרי של ניבול פה, צעקות, איומים על אחרים והבנה אפסית באשר למהות תפקידם. ימים בהם לא פעם היאוש רב.

באמצע כל אלה פתאום - אושר גדול. "יש אלוהים". !

והדבר שהיה כך היה.


לפני ארבע וחצי שנים (ארבע וחצי!!) השתגעתי וקניתי שואב אבק "דייסון", לא פחות.


הוא מרעיש לאחרונה.

לא הצלחתי להפסיק את הרעש. היה לי ברור שאני נזקקת לטכנאי. כדי לקבל את השרות שמגיע לי ללא עלות (כלול במחיר הגבוה להפליא של המוצר) אני זקוקה לחשבונית קניה.

חיפשתי. ראה זה פלא - שמרתי מסמך הזמנת מוצר, אבל חשבונית - אין.

מכיוון שלא יכולתי להתקשר לחנות, היא כבר לא קיימת. התקשרתי לחברת האם.

כרגיל - "תודה שהתקשרת אלינו... מוסיקה.... המתנה ארוכה.. וכלום.


סגרתי.

כתבתי הודעה למספר הנייד שמופיע בהזמנה, וגם כווטסאפ. "יש לי מספר הזמנה... אני זקוקה לחשבונית.. " אין מענה.


לא התייאשתי.

נכנסתי לאתר חברת האם.

חיפשתי צור קשר. מצאתי טופס בעניין חשבונית. רשמתי במדויק שם, בעיה, אימייל, טלפון, מספר הזמנה (יש).. חנות (לא הופיעה ברשימה, כבר מספר שנים אינה קיימת).. שלח.. עד כאן הכל רגיל.

הופיעה מיידית, כפי שצריך - הודעה: הטופס נשלח. מספר פנייתך - 500082731. יופי!


אני פרנואידית. צריכה הוכחות לכל דבר, אז הדפסתי את מספר הפניה. וליתר ביטחון נכנסתי מיידית גם למייל למצוא אישור לפנייתי.


והנה זה בא!


שניות לאחר הגשת הבקשה - חשבונית!



באימייל שלי. ככה, מיידית. העתק חשבונית מיום 24.2.2016 אלקטרונית ותקפה.


אין לתאר את השמחה שאחזה בי.


יש אלוהים!!!".


ולמה אני מספרת את זה? כי ברגע השמחה הבנתי שני דברים:

  1. יגעת.. מצאת. (טוב, טריוויאלי).

  2. אם היה אפשרי בשניה, לשלוף מאיזה אתר חשבונית של קניה מלפני ארבע וחצי שנים בחנות שכבר מזמן לא קיימת, אז אפשרי גם שהטרלול יחלוף ובאופן פתאומי, הכל יחזור לנורמל. השלטון - יהיה נורמלי, מספר השרים - נורמלי, יאיישו אותם - אנשים פחות או יותר נורמלים. הבעיות יהיו נורמליות, הקיטורים נורמלים, וללא קורונה.

זה יקרה!


ועד אז בזהירות, בין יאוש ליאוש, אני פוסעת במשעול כמעט בלתי נראה. מדי פעם הוא נעלם ומדי פעם מופיע כרגעים מופלאים באמת, או טפשיים וקטנטנים, של אושר.



  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
FEATURED POSTS
INSTAGRAM
ARCHIVE
bottom of page